Obramowanie oraz rangi administracji

.dev

Użytkownik
Hejka nadal konfiguruje cały silnik pod strone www i mam dwa następujące pytanka :)

aktualnie wygląda to tak:
1689331955516.png
Chciałbym aby po ustawieniu tylko jedna ranga się wyświetlała w tym przypadku Administrator.
oraz czy jest opcja aby dodać pod tym wszystko opcje typu:
Imię:
Miasto:
Discord:
aby użytkownicy mogli taki dane dodawać.

Czy jest opcja aby dodać do postu administratora taką ramke? 1689332130699.png

oraz aby dodać np rangę typu premium czy coś tak jak w tym przypadku po prawej stronie?
 

dave

Członek ekipy
Chciałbym aby po ustawieniu tylko jedna ranga się wyświetlała w tym przypadku Administrator.
Musiałbyś wyłączyć stackowanie banerów, co powoduje, że są układane w stos. Opcja ta dostępna jest Konfiguracja -> Opcje użytkownika -> Stackowanie banerów. Zaraz pod tą opcją jest też kolejna, która wyłącza baner ekipy.

oraz czy jest opcja aby dodać pod tym wszystko opcje typu:
Imię:
Miasto:
Discord:
aby użytkownicy mogli taki dane dodawać.
Tak, wystarczy utworzyć najpierw odpowiednie pola w Użytkownicy -> Niestandardowe pola profilu

Podczas tworzenia pól należy zaznaczyć opcję Viewable in message user info (Oppss! Jeszcze nieprzetłumaczone 🫣), a na końcu przejść do Wygląd -> Właściwości stylów -> Wiadomości i tam zaznaczyć Niestandardowe pola profilu.

oraz aby dodać np rangę typu premium czy coś tak jak w tym przypadku po prawej stronie?

Grupy i zezwolenia -> Grupy użytkowników

Tworzysz grupę, nadajesz jej odpowiednie uprawnienia, wygląd oraz nazwę. Na końcu możesz zdecydować, czy grupa ma zostać przypisana ręcznie, np. przez administratora (wtedy należy edytować X użytkownika i mu tę grupę nadać) lub przejść do Promocje grup użytkowników, wybrać grupę i zastosować odpowiednie progi/wymogi, po spełnieniu których użytkownik sam wskoczy do grupy.
 
Ostatnia edycja:
Za 0

.dev

Użytkownik
Musiałbyś wyłączyć stackowanie banerów, co powoduje, że są układane w stos. Opcja ta dostępna jest Konfiguracja -> Opcje użytkownika -> Stackowanie banerów. Zaraz pod tą opcją jest też kolejna, która wyłącza baner ekipy.


Tak, wystarczy utworzyć najpierw odpowiednie pola w Użytkownicy -> Niestandardowe pola profilu

Podczas tworzenia pól należy zaznaczyć opcję Viewable in message user info (Oppss! Jeszcze nieprzetłumaczone 🫣), a na końcu przejść do Wygląd -> Właściwości stylów -> Wiadomości i tam zaznaczyć Niestandardowe pola profilu.



Grupy i zezwolenia -> Grupy użytkowników

Tworzysz grupę, nadajesz jej odpowiednie uprawnienia, wygląd oraz nazwę. Na końcu możesz zdecydować, czy grupa ma zostać przypisana ręcznie, np. przez administratora (wtedy należy edytować X użytkownika i mu tę grupę nadać) lub przejść do Promocje grup użytkowników, wybrać grupę i zastosować odpowiednie progi/wymogi, po spełnieniu których użytkownik sam wskoczy do grupy.
Jeśli chodzi o grupę tak jak na tym screenie czy wiesz jak zrobić aby ona się wyświetlała tak jak na tamtym obrazku tzn po prawej stronie u góry?
 
Za 0

Danloona

Użytkownik
Jeśli chodzi o grupę tak jak na tym screenie czy wiesz jak zrobić aby ona się wyświetlała tak jak na tamtym obrazku tzn po prawej stronie u góry?
Raczej będzie to wymagało utworzenia customowej wtyczki, albo pogrzebania w szablonach.
Natomiast znalazłem taką wtyczkę, myślę, że jakbyś poedytował szablony w odpowiedni sposób dało by się uzyskać taki efekt.

 
Za 1
Powrót
Góra